viernes, 18 de enero de 2008

Elu uuel aastal

Tagasi Maracaibos

Kui ma ennast eelnevalt olen ehk veidi segaselt v2ljendanud, siis k6igile teadmiseks, et alates uuest aastast olen ma tagasi suurlinnas Maracaibos ning ma loodan, et mind ei saadeta enam tagasi Maturini, kuna igavamat kohta ei suuda ma ette kujutada. Maracaibos on elu palju luksim, siin on poed, peod, yhistransport, s6brad, reostunud j2rv, suur sild ja k6ik on odavam.

Maturinis oli muidugi elu palju lihtsam, elasin samas majas, kus klassid toimusid...t66tasin keskmiselt 4 tundi p2evas ning yyri ei pidanud maksma. Selline siesta elustiil ei sobinud aga eriti h2sti minu karge ja t66ka p6hjamaise iseloomuga. Lisaks sellele koosnes minu soprusringkond kahest naabrist ka nende kahest lapsest. Lisaks neile olid loomulikult veel moned tuttavad, keda ma kuus paar korda trehvasin, 1 sobranna oli ka :P.

Maracaibos on palju l6busam. T66p2evad on 9 tundi. 6petama pole veel hakanud, see eest rygan aga klassideks valmistumisega, kuna nurjatud tahavad, et ma 2ri inglise keelt 6petama hakkaksin. Kuna ma 2rikeelega varem pole kokku puutunud, pean enne k6ik 6pikud l2bi t66tama. P2rast 9 tunnist nuputamist on mu v2ike pea p2ris v2sinud, kahtlemata on aga tegemist v2ga hariva t88ga.

Lisaks sellele saab ennast teostada veel hommikul kontorisse minemisega. Maracaibo yhistranspordi kasutamises olen juba edasij6udnute taseme saavutanud ning mu suurim hirm - carrito (carrito on siis tavaline soiduauto, mis pakub yhistranspordi teenust...v2hemalt 20 aastat vana ning k6ige hullem ront, mida sa kallis lugeja void ette kujutada) voi bussiga (buss on ka ront, aga seal on peen helissystem ning kuumad latiinorytmid) t66le minna on haihtunud. Tegemist on juba v2ljakutsega...kas carito tuleb oigel ajal, kas seal on vaba koht, kas ta j6uab kontorini v6i ei jne. Kolmas Venetsueela, kes neid carritosid kasutab on ilmselt p2ris yllatunud, et peenes kontorikostyymis gringo nendega sama transporti kasutab :P. P2rast n2dalat ilma koduta tunnen ka linna paremini, sest kylastasin mitmete s6prade sofasid.

Kontoris on nyyd p6randav2rvi v2ike j2nes, kes siin ringi uitab ning kellele ma peaaegu peale astusin. Venus ei andestaks mulle vist eal, kui ma selle j2nese l8mastaksin. Lisaks sellele on kontoris tehtud v2ike ymberkorraldus nign t66kohad on v2ga ebaergonoomilised. Akadeemiline kordinaator pole ka Hispaaniast tagasi tulnud, seega valitseb siin v2ike segadus...klassid pole veel alanud. Tegelikult ta enne m2rtsi ei tulegi, kuna ta leidis seal ajutise t66otsa ning talle Euroopa hullult meeldib. Aga see on saladus mida ma kuulsin tema nukralt peikalt. Kellegile ei tohi seda 6elda...ning bossud arvavad, et ta kohe kohe tuleb. Normaalne Venetsueela v2rk :D.

Uus kolleeg on meil ka...indiaanlane, kes ust lahti teeb ja lukustab. N2dalas paar korda t6mbab p6randad ka yle, rohkem kohustusi tema t88juhend vist ei sisalda, sest ylej22nud aga istub ta maja ees palmivilus...kui just kellegile ust avama ei pea. Ilmselt on ta ka turvamees. Loomulikult on ka Thays alles, kes n2eb v2lja nagu tumeda peaga Barbie...h22l on ka nagu Barbiel, kui Barbie oskaks r22kida. Thays on 6petaja-universaalne kontorit88lne nagu mina..teised 6petajad tegelevad vist ainult 6petamisega.

Uuest aastast on meil ka firma logoga vestid. Boss t6i kahe suure kilekotiga kohe 26 vesti, firmas on aga koos minuga ainult 6 6petajat. Tundub, et firmal on t6sised laienemisplaanid. Ka mul paluti aieseci kaudu opetajaid juurde otsida, kuna kohapealt olla head 6petajat raske leida...seega sobivad ka ergonoomikud Eestist jne jne :D

Rohkem ei viitsi praegu vesta elust uuel aastal..

3 comentarios:

Unknown dijo...

Musike, pane pildid ka ruttu üles. Ja kirjuta ikka, kui mahti saad, me elame siis täiega kaasa Sinu seiklustele.

Unknown dijo...

Pane jah pilte ka. .senjoriitadest :)

nevil dijo...

aga meie lämme Intsuga konventi õlut jooma...läbi läga ja külma...ja külma õlut....ilma senjoriitadeta.