miércoles, 16 de enero de 2008

Uus aasta, bolivar fuerte ja dengue

Kaua kaua pole midagi kirjutanud, kuna puhkuse ajal avastasin 3 n2dalat Venetsueelat, seej2rel olin n2dal aega kodutu ning aasta alguses internett kontoris eriti h2sti ei funktsioneerinud. K6igile kes minu blogi aga huviga loevad - olen endiselt tippvormis ning Venetsueela hakkab mulle j2rjest rohkem meeldima.

Puhkus oli lihtsalt suurep2rane, poleks uskunudki et nii ilusaid kohti olemas on. K6igest sellest toredusest pyyan ruttu fotoseeria yles saada ja siis kuskil rahulikus kohas yhe ilusa postituse sepistada. Siin kontorinurgas, kus bossud tihti seljataha piiluma tulevad, ei saa rahus nendest ilusatest asjadest kirjutada.

Mida t6i aga uus aasta:

Rahareformi: Bolivari asemel on 1. jaanuarist nyyd bolivar fuerte. 1 fuerte = 1000 endist bolivari. 1 minu kolleegidest ei saa vist siiamaani p2ris h2sti sellest aru :D. Selgitasin talle, et 20 fuertet on sama, mis 20 000 endist bolivari...loodetavasti ei juhtunud tal mingit apsakat selle uue ilusa rahaga:).
Uus raha on originaalne nagu Venetsueela ajav88ndki. Kui Eesti Krooni ja veel peaaegu koikide rahat2htede peal on informatsioon horisontaalne, siis bolivar fuerte peal on see vertikaalne. Tagakyljel on endiselt horisontaalne ning seal on ilusad loomapildid. Myntide kohta niipalju, et 1 uus mynt on v22rtusega 12,5 centimost. Lisaks sellele on siin nyyd eriti suur rahat2ht 100 bolivar fuerter, mis on tervel 500 eeki. Mina seda suurt raha pole veel nainud, tihti on siin probleeme 20-sega maksmisel...see on ju tervelt sota ja igal arikal pole tagasi anda. 50-st me ei r22gigi. Ega see 100 bolivari ongi ilmselt rohkem nafta ja kinnisvara2rikatele moeldud :P.

Uue aastaga hakkas dengue ka vohama. Esimese n2dalaga oli 650 juhtumit. Kolleeg Orlando t2psustas veel, et denguet on 3 tyypi ning nyyd on neljas ka, mis tapab 5 p2evaga. Vaktsiini selle kurivaimu vastu ei ole. Symptom olla k6rge palavik ning yhtlane valu yle terve keha. Mina olen aga endiselt tippvormis, isegi pohmell ei kimputa siin, sest ega ma mingi jota ei ole ning rumm on ka vist kvaliteetne ( ja odav!!!!).

Paistab, et eesti keel on endiselt suus :), kuna mu uues kodus on nyyd ka internett, hakkan ehk kohe rohkem elu lihtsatest pisiasjadest pajatama.

3 comentarios:

nevil dijo...

Tubli Jurx. Kosutav oli!
Tervita senjoriitasid ja värki.

Unknown dijo...

Ja- Jõudu ja ikka Päikest!

locomaracaibo dijo...

uooo, r66m on n2ha vellesid lugemas ja kommenteerimas :)