viernes, 29 de febrero de 2008

Puhkuse kysimise saaga vol.2

Eelmises osas: Branko lubas neljap2eval msnis, et kohe ohtupoolikul saadab avalduse

Reede

Msnis:

J:
Kuule see tyyp keda sa mainisid ei saa meie korteris 88bida, sest Luisile ei meeldi see
B: Pajatab pikalt, kuidas ma Luisi peaks veenma jne.
J: aha, veel 2 asi. Saada mulle see kaart.
B: Kuule ma t88tan praegu, ei ole mitte aega praegu.
J: vaikib, pettunud


Aga eks ma pingutan veits yle ka, k6igest kuu ajaga tahan u 5 realist avaldust saada. Lisaks sellele pean seda veel blogimisv22rseks protsessiks :S



Edasi l2ks asi nii, et ma seda avaldust enam ei kysinud. Uitm6ttena tuli mulle p2he hoopis firma vahetamine. Mainisin seda ka Brankole, et ma pole oma praktikaga rahul, kuna mul pole piisavalt t88d. Selle peale l2ks ta suht aktiivseks. Ytles et kohe r22gib firmaga ja lisaks sellele saan kindlasti ka soovitud puhkuse. KOhalikku AIESEC-i saab nimelt karistada, kui praktika ei vasta n6uetele.

Avaldust yhes6naga ei ole, aga puhkus on suu6naliselt kindlalt lubatud :).

No hay comentarios: