martes, 13 de mayo de 2008

1 6hta (ammu Maturinis)

See jutt on millalgi novembris (eelmisel aastal) sahtlisse kirjutatud, sest kui ma kunagi ammu Maturinis elasin olid seal tihti probleeme internetiyhendusega ja netti ei saanud oma loomingut postitada.

aga 1 6hta

... tuli meile kylla 1 minu tulevane 6pilane (elame bossuga firma majas ning see nurjatu meelitab siia vahel poisse, tydrukuid jne.). Tagantj2rgi v6ib 8elda, et temast ei saanudki kunagi minu opilast. Tal oli kaasas kotit2is v2ikseid siniseid 6llesid ja pizza. p2rast seda kui olin talle ennast tutvustanud ja maininud, et ma eestlane, ta hullus. Eesti huvitas teda kohe v2ga, muudkui uuris ja uuris (naised, ilm, palk, kommunism jne. :)Mingi hetk tekkis tal idee minna jalgpalli vaatama. Helistas mitmele s6brale ja kutsus neid ka, igas k6nes mainis ta 2ra, et ta tuleb oma s6braga Eestist :D

Naabrimees viskas meid oma XXXXL maasturis 2ra..mingisse parklasse staadioni k6rval. Jalgpalli vaatamine n2gi siis niimoodi v2lja, et tema g2ng tuli staadioni l2hedale parklasse kokku ja hakkas seal 6lut jooma. See oli kergendus, sest mulle eriti ei meeldi see klassikaline jalgpalli vaatamamine. Juttu ja 6lut j2tkus parklas kauemaks, k6ik tahtsid ju kuulda imelisest Eestimaast. T2itsa meeliylendav kogemus, sest Eestis kyll Eestimaast r22kimine tydrukutel silmi s2rama ei pane :D. Tegemist oli igat2hes siira huviga ning 6lut osteti ka mulle palju. Seega lood l2ksid aina hoogsamaks ja huvitavamaks.

Mingi hetk sai jalgpallimats vist l2bi, sest g2ng otsustas kuskile mujale minna. Transpordi p2rast ei pidanud muretsema, k6ik olid j6ukad insenerid ja autosid oli mitu. Hyppasime siis djuudidega yhe popi dziibi kasti ja hakkasime m66da linna ringi kruiisima. Eestis on see vist v2ga keelatud, siin aga paneb p2ris palju inimesi tsiibikastis v2rskes 6hus ringi. Kuna 6lut oli juba palju mekitud, oli see kast seest p2ris pehme, seega mulle meeldis v2ga. Sai linnarahvale lehvitada ja juuksed ka lehvisid tuules,nagu lahtise autoga ikka.

Pidu j2tkus yhes tanklas, kus oli pood ja selle ees lauad. Lauadade ymber istuti ja joodi. Tegemist oli minu esimese peoga tanklas, 6liinsener Berthaga aga ei saanudki seekord jutule, ta oli liiga h6ivatud mingis teises lauas... Ega seal tanklas hakkaski peo6htu l2bi saama ja tekkis isu koju minna. Inimesed on siin v2ga lahked, seegasee pop kastikas viskas mind koju 2ra.
Imekombel sel 66l t66tas ka internet, seega peole pani punkti bossule eesti muusika tutvustamine ja kylmkapi ylekoormuse v2hendamine...see nurjatu 6pilane oli vaesekese oma v2ikseid siniseid 6llesid t2is toppinud.

Yldiselt oli aga Maturinis v2ga igav...

No hay comentarios: