martes, 13 de mayo de 2008

Nigeeria prints

Hetkel k6ik Maracaibos resideeruvad praktikandid 6petavad inglise v6i prantsuse keelt. Elise Belgiast, Eze Nigeeriast, Abbi Nigeeriast, Nivi Austraaliast ning Jurgen Eestist. Teisi praktikakohti (peale inglise keele opetamise) on vist keeruline saada, tulenevalt poliitilisest olukorrast riigis. Lisaks sellele on ka k6ige suurem vajadus 6petajate j2rele, sest inglise keeltr22givad siin yldiselt ainult need, kes USA-s elanud. Teised 6pivad seda koolis 10 aastat ja ei oska mitte halligi.Kuuest praktikandist 2 on Nigeeriast, huvitav et Vanezueela nende jaoks nii populaarne sihtkoht on. K6ige p6nevam on aga see, et 1 nendest praktikantidest - Eze, on kodumaal enda kyla prints (seal kylas elab rohkem inimesi kui Eestis). Peohoos pajatas kutt, et kui ta abiellub, siis tema kylarahvas ohverdab selle puhul neitsi (jaajaa, p2ris inimese).Rohkem ei tihanud ma tema kuninglike traditsioonide kohta kysida. Tegemist on aga v2ga toreda inimesega, v6ibolla ta tuligi sellep2rastVenetsueelasse, et tal on sellest neitsist kahju.Nigeerias on inglise keel muide riigikeel, prints Eze 6petab siin aga prantsuse keelt. Ma ei tea, miks ta seda oskab.See jutt oli ka ammu sahtlisse kirjutatud, seega peaks lisama veel, et see Nigeeria prints sai v2ga r66msaks, kui ma talle hispaania keelseid roppusi opetasin mida ma isegi vaga hasti ei oska. Nyyd ta siis saadab mulle smsiga neid roppusi, vahel 2-3 tapselt sama sonumit paevas ja on vaga uhke enda yle. See minu esimene tuttav prints on siis kyllaltki veider poiss :S, rohkem printse ma aga ei tunne, seega ei saa teda keskmise printiga vorrelda.

2 comentarios:

Eppppp dijo...

Hola! Kas sa võiksid olla huvitatud oma praktika lõpuks avaldama raamatu "Minu Venetsueela"? Pakkumine täitsa tõsine ;). Meil on väike kirjastus, kus sellise "eestlane mujal ilmas" sarjaga oleme alustanud. www.petroneprint.ee
Kirjuta epp.petrone@gmail.com

Birgot dijo...

Oh sa poiss. Esimene mulje kogu jutust oli kuidagi vaga naljakas. Siis aga kusisin siin oma tookaaslase kaest, et kas nad tegelt ka ohverdavad neitsisid, ikka veel? Tuup vaatas tosiselt otsa ja vastas: Seda juhtub praegusel ajal vaga harva, aga juhtub. Enam ei olnud uldse naljakas. Siin pealinnas elades on lihtne unustada, et elan Nigeerias :S