viernes, 7 de diciembre de 2007

El Principe de Estonia

Kohalikel on siin p2ris praktiline ja ulakas huumorisoon. Nimelt soovitasid kurivaimud mul kohalikele tydrukutele 8elda, et ma olen Eesti prints (El Principe de Estonia) ning mul on kodumaal 2 ferrarit. Samas k2skisid ka ettevaatlikud olla, tydrukutele peab ka seda selgitama, et Euroopas kasutatakse...v2ga detailiderikas see blog ka ei ole. Igaljuhul on tegemist v2ga hea "pick up line-ga" (yleskorjamisjoonega)

Nalja nabani, praktikant Belgiast on ka juba Belgia printsess ning yks kohalik, kelle isa p2rit Serbiast on Serbia Tsaar. (El Zar :P) Nali kisub koos oma lisadega vahepeal liiga nilbeks...neid nilbeid detaile ei hakka j2llegi v2lja tooma :D. See Serbia Zar on ehk liiast ulakas. Tema ylesanne on mulle palka kanda ja teisi t2htsaid asju organiseerida. Aga alati kui temaga t6sistest asjadest pyyan r22kida...hakkab ta nilbitsema. Kuidagi saab ta aga asjad aetud...see kohalike asjaajamine on ka imeline...millele voib omaette postituse pyhendada.

Kusjuures siin on yks Nigeeria praktikant, kes on p2riselt ka oma kyla prints..temale pyhendan kunagi terve postituse.

T2na on reede ja algas puhkus, AJEEEE.

No hay comentarios: