domingo, 2 de diciembre de 2007

Oxford Education

Selles firmas ma t66tan. T66pakkumist lugedes ja firma nime n2hes seostasin seda rahvusvahelise firmaga Oxford Publishing, tegemist on aga v2ikese perefirmaga, mis alustas umbes 5 aastat tagasi. Omanikeks on 2 venda ja 1 6de (ilus), kes on 18 aastat USA-s Floridas elanud...p6him6tteliselt terve elu, sest k6ige vanem neist on umbes 30. See 6de on 21 ja noorem vend 24. Firma tegutseb kolmes linnas ning selles t66tab umbes 40 opetajat. Enamus opetajaid on USA-s elanud voi oppinud (lisaks selleleon nad naised), ylej22nud rahvas Venetsueelas inglise keelt eriti ei r22gi.

Tegemist on p2ris tulusa 2riga, sest koolis 6petatakse siin inglise keelt v2he ning lisaks sellele on see paljude arvates v2ga pop keel, sest seda saab r22kida v6imaluste maal USA-s.
T66kultuur meeldib mulle ka, yle 4-5 tunni ma p2evas eriti ei t66ta, lisaks sellele j22vad klassid tihti 2ra,seega mul on piisavalt aega l66gastuda, ennast harida ja kaunite kunstidega tegeleda. Loomulikult on ka p2ris pikki p2evi, n2iteks siis kui koordinaator avastab, etta on h6ivatud ja ma pean tema klassid ka endale votma (koordinaator on samas ka opetaja). Selliseid klasse on ka olnud, millest ma kuulen u. 10 minutit enne v2ljasoitu ja ettevalmistamiseks pole eriti aega...olukorra lahendan ma nii, et raagin Eestist, Euroopast jne. ning k6ik kuulavad suure huviga.

Esimesed 2 n2dalat ei teinud ja peaaegu yldse midagi, siis mind koolitati. See n2gi v2lja niimoodi, et pidin kell 10 hommikul kontoris olema, siis pool 11 tuli minu l6bus koolitaja kes mind kuni 2 tundi koolitas. Punkt kell 12 hakkasime puhkama...siis varsti tuli temapeika talle j2rele. Mind v6eti ka kaasa ning siis me tsillisime ja h2ngisime kuni kella kolmeni Maracaibo p66rases liikluses. see oli v2ga v2ga l6bus, sest Venetsueela huumoron p2ris hea ning minu koolitaja ja tema peika on veel eriti napakad ja ulakad :D. M6nip2ev koolitas ta mind ka 6htul....igat2hes firma filosoofia ja opetamistehnika sain ma selgeks, iva on siis selles, et pean 6pilastega koguaeg inglise keeles suhtlema, grammatikareegleid ei tohi selgitada, sestneed on igavad ja tudengid tydinevad. Mulle antud tehnika meeldib, sest mina ka alati ei tea kuna on Past Perfect jne.

No hay comentarios: